Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
 

Kalendarz brań

Najnowsze ogłoszenia

tutaj lista najnowszych kilku ogloszen jak na elka.fm

reklama

Dowcipy

Żona wędkarza mówi do męża:
- Nie sądzisz kochanie, że najbliższy weekend powinniśmy jakoś przyjemnie spędzić?
- Dobrze - odpowiada wędkarz.
- W takim razie ja pojadę na ryby, a ty wybierz się z dziećmi do swojej mamy.

Najnowsze ogłoszenia



Kontakt z redakcją


  Napisz do nas:
ryby@elka.fm

Telefon komórkowy: Artur Grobecki
605-138-648
065 529 56 78 



Reklama

Twoja reklama w portalu ryby.elka.pl! Skontaktuj się z przedstawicielem handlowym:
e-mail: reklama@elka.pl
tel. 65 529 56 78 (centrala Radia Elka)
 

Leszno połączy się z Zieloną Górą ?

Otrzymaliśmy informację od wędkarza jednego z  kół okręgu PZW Leszno, że Zarząd Okręgu PZW Leszno na podstawie uchwały z dnia 17.09.2014 zwołuje na 12 października  nadzwyczajny Zjazd Delegatów. Celem zjazdu jest podjęcie uchwały o połączeniu się Okręgu Leszno z Zieloną Górą. - Na stronach tych okręgów nie żadnej informacji o połączeniu a uważam, że wędkarze powinni wiedzieć co kieruje Zarządem Okręgu do takiej decyzji ? - pisze zdziwiony wędkarz. Faktycznie z okręgu leszczyńskiego nie otrzymaliśmy żadnej informacji o bądź, co bądź ważnej dla wędkarzy z Leszna sprawie. Nie mamy pojęcia czy jest to niedopatrzenie ze strony leszczyńskiego okręgu, czy może powód jest inny. Pewne jest jednak, że o tego typu działaniach powinni wiedzieć wędkarze, należy się także wyjaśnienie dlaczego władze leszczyńskiego okręgu mają zamiar dokonać tego rodzaju fuzji i jakie wiążą się tym faktem plusy i zagrożenia. Jak zwykle czeka nas lawina plotek jak i poczucie, że decyduje się o nas za naszymi plecami nie pytając nas o zdanie. Mamy nadzieję, że władze okręgu PZW Leszno w najbliższych dniach oficjalnie ustosunkują się do uchwały z dnia 17 września i przybliżą leszczyńskim wędkarzom plany dotyczące przyszłości okręgu.  
 
 

Komentarze 

 
#1 2014-09-24 18:30
Do zdziwionego wędkarza.
A Twoje Koło nie ma przedstawicieli w zarządzie okręgu??? Moje koło ma i zarząd koła zwołuje w tym temacie zebranie nadzwyczajne.Dowiemy się co i jak planują okręgi.Może musisz "przycinąć swojego" prezesa.
Cytować
 
 
#2 2014-09-24 18:44
To skandal !
Cytować
 
 
#3 2014-09-24 20:25
Tak się składa, że jestem wędkarzem niezrzeszonym więc niby skąd mam wiedzieć? Na to Twoje zebranie też nie każdy wędkarz może przyjść więc proszę ogarnij się i nie pleć głupot.

Każdy szanujący się Zarząd zamieściłby info na swojej stronie internetowej.
Swoją drogą czy niepoinformowanie opinii publicznejtakiego zjazdu ma na celu ukrycie czegoś?
Dziwne też że rok po wyborze władz Okręg o którego tak walczyli wędkarze idzie na coś takiego?
Druga sprawa to fundusz ARKA. Zjazd delegatów w roku ubiegłym podjął uchwałę o nie likwidowaniu tego fundusz. Po kilku miesiącach Zarząd Okręgu pomimo uchwały decyduje o jego likwidacji? Więc teraz pytanie czy zrobiono to zgodnie z literą prawa i co zrobiono z tymi pieniędzmi?
Cytować
 
 
#4 2014-09-24 21:28
Może najpierw jakieś referendum...
Cytować
 
 
#5 2014-09-25 05:54
czas na zmiany:)
Cytować
 
 
#6 2014-09-25 07:20
Okręg Poznań na naszym terenie MA OK 3500 hektarów (słownie trzy tysiące pięćset ha)wód-opłata dla wędkarza 120 zł+ wody leżące na terenie okręgu Poznań , OKRĘG ZIELONE GÓRA zero wód na naszym terenie, OKRĘG LESZNO OK 360 hektarów wód opłata 108 zł, opłaty podane za 2014 rok, proszę porównać ilość wody do opłat i odpowiedzieć sobie która opcja jest najkorzystniejsza dla przeciętnego wędkarza mieszkające na terenie byłego województwa leszczyńskiego. Nie wiem co do nas sprowadza kolegów z okręgu Zielona Góra okręg ten nie ma żadnej wody w pobliżu.Chyba tylko możliwość pozyskania kolejnych członków płacących składki, bo nie przypuszczam,że chodzi te 360 hektarów wód Okręgu Leszczyńskiego z których po ewentualnym połączeniu jeszcze nie wiadomo co pozostanie do dyspozycji naszych wędkarzy
Cytować
 
 
#7 2014-09-25 08:00
W sprawie ewentualnego połączenia Okręgów Leszczyńskiego i Zielonogórskiego nie ma żadnej tajemnicy. Zgodnie z procedurami Statutowymi Zarząd Okręgu podjął uchwałę o zwołaniu Nadzwyczajnego Zjazdu Delegatów w sprawie podjęcia uchwały o połączeniu. Walne Zebranie zaakceptuje pomysł albo nie. W celu świadomego podejścia do tematu na dzień 30.09.2014 r. zwołane zostało spotkanie wszystkich Prezesów Kół PZW Okręg Leszno celem przedstawienia prezentacji plusów i zagrożeń wynikających z ewentualnego połączenia. Wystarczy zetem czasu aby przeprowadzić dyskusję i na tym spotkaniu i w Kołach. Ponadto na samym Zjeździe Delegaci tez najpierw przedyskutują temat a potem podejmą decyzję. Nic nie jest przesądzone i nic nie stanie się bez woli wędkarzy wyrażonej w głosowaniu przez Delegatów.
Cytować
 
 
#8 2014-09-25 09:09
Wszystkich prezesów, tak aby za naszymi plecami nie decydować o tak ważnej sprawie.
Cytować
 
 
#9 2014-09-25 15:15
Kol. Andrzeju - bardzo proszę o podanie przyczyn podjęcia uchwały o zjeździe delegatów. To co napisałeś to puste frazesy. Wędkarzy interesuje co jest przyczyną, że temat połączenia się okręgów w ogóle powstał. Czyżby kasa świeciła pustkami i jest to sposób aby uciec przed Okręgiem Poznań?
W roku ubiegłym wędkarze walczyli o Okręg Leszno a teraz chcecie się sprzedać zielonce? Nic tylko patrzeć jak w legitymację myszkę miki będą przybijać

Proszę o konkrety, jaka jest przyczyna powstania tego tematu i co spowoduje połączenia Leszna z mycha miki
Cytować
 
 
#10 2014-09-25 16:19
Tylko Wrocław uratuje Leszno, Panowie trochę optymizmu i wiary. Okręg Wrocław jest tak silny, że przebije wszystkie okręgi w pobliżu. Zastanówcie się nad tym.
Cytować
 
 
#11 2014-09-25 18:54
Cytuję Zdziwiony wedkarz do 1:
Tak się składa, że jestem wędkarzem niezrzeszonym więc niby skąd mam wiedzieć? Na to Twoje zebranie też nie każdy wędkarz może przyjść więc proszę ogarnij się i nie pleć głupot.

Każdy szanujący się Zarząd zamieściłby info na swojej stronie internetowej.
Swoją drogą czy niepoinformowanie opinii publicznejtakiego zjazdu ma na celu ukrycie czegoś?
Dziwne też że rok po wyborze władz Okręg o którego tak walczyli wędkarze idzie na coś takiego?
Druga sprawa to fundusz ARKA. Zjazd delegatów w roku ubiegłym podjął uchwałę o nie likwidowaniu tego fundusz. Po kilku miesiącach Zarząd Okręgu pomimo uchwały decyduje o jego likwidacji? Więc teraz pytanie czy zrobiono to zgodnie z literą prawa i co zrobiono z tymi pieniędzmi?

Nieobecni głosu nie mają. Skoro niezrzeszony jesteś kolego to pytaj niezrzeszonych, czemu na swoich stronach Ciebie nie poinformowali? może powiedzą......
Cytować
 
 
#12 2014-09-26 07:40
Jeśli to prawda to masakra poraz kolejny okazałoby się że nas wędkarzy mają gdzieś a ratuja swoje stołki w zarządzie bo innego wytłumaczenia takiej sytuacji niewidze.jeśli tak by miało być to chyba reszta wedkarzy co została jeszcze w pzw Leszno przejdzie do Poznania bo ja tak napewno zrobie.Zróbcie coś dla nas wędkarzy i połączcie się z Poznaniem.
Cytować
 
 
#13 2014-09-26 11:35
Jak już to połączcie się z Legnicą, ma porozumienia prawie z całą Polską. A w ogóle to czy z naszym okręgiem jest aż tak źle, że chce się łączyć ? przecież kasa jest. Prezes nie daje rady, czy dyrektor ma inną wizję.Do przekręciarzy z Poznania nie ma co iść. Poznań nie ma porozumień a tylko zakłada gdzie może sieci
Cytować
 
 
#14 2014-09-26 13:37
Połączenie z zielonką ma tyle sensu, co łączenie z Alaską, kto od nas pojedzie na ich wody?. Legnica jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem spory kawał Odry w zasięgu plus porozumienia ze sporym kawałkiem kraju. Z drugiej strony Okręg bez kłopotów finansowych daje du-y innemu i jeszcze za to dostęp do swojej kasy. Jeżeli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę - Tylko, kto na tym ma zarobić? wędkarze nie będą brali udziału w podziale łupów. Sporo się po cichu mówiło, że ktoś miał zarobić na połączeniu z Poznaniem, władze się zmieniły i ciekawe, kto teraz ma w tym osobisty interes?.
Cytować
 
 
#15 2014-09-26 13:57
Cytuję Wędkarz z okolic Leszna:
Okręg Poznań na naszym terenie MA OK 3500 hektarów (słownie trzy tysiące pięćset ha)wód-opłata dla wędkarza 120 zł+ wody leżące na terenie okręgu Poznań , OKRĘG ZIELONE GÓRA zero wód na naszym terenie, OKRĘG LESZNO OK 360 hektarów wód opłata 108 zł, opłaty podane za 2014 rok, proszę porównać ilość wody do opłat i odpowiedzieć sobie która opcja jest najkorzystniejsza dla przeciętnego wędkarza mieszkające na terenie byłego województwa leszczyńskiego. Nie wiem co do nas sprowadza kolegów z okręgu Zielona Góra okręg ten nie ma żadnej wody w pobliżu.Chyba tylko możliwość pozyskania kolejnych członków płacących składki, bo nie przypuszczam,że chodzi te 360 hektarów wód Okręgu Leszczyńskiego z których po ewentualnym połączeniu jeszcze nie wiadomo co pozostanie do dyspozycji naszych wędkarzy


A kiedy na wodzie zarządzanej przez Poznań złapałeś sandacza tak ze 3kg pewne dawno bo takie nie przechodzą przez oczka w sieci
Cytować
 
 
#16 2014-09-26 21:45
Oj Panowie, czasem tu zaglądam czytając informacje z regionu i to tak wygląda jak by "tonący brzytwy się chwytał". Wszystko na siłę, a krzywda dla zwykłych wędkarzy coraz większa. Ci co wędkują tylko w okolicy chcieli by jednego, ci co trochę jeżdżą po regionie czegoś innego, inny ma jeszcze jakieś wizje na to wszystko...
Ja mimo płacenia składek w O/Kalisz tak robię dopłaty na O/Poznań, jednak widział bym jeden duży "Okręg Wielkopolski".
Cytować
 
 
#17 2014-09-27 06:07
Połączene z Poznaniem ? Nie !!!!!!!!!!!dopóki nie zmienią się tam postkomunistyczne władze i złośliwy prezes a ambicją bycia prezesem całego PZW lekceważący wędkarzy. Oni traktują PZW jak prywatny folwark.
Cytować
 
 
#18 2014-09-27 10:16
Okręg Poznań od lat zabiega o przejęcie okręgu Leszno. Żąda 100% odpłatności za wędkowanie na "ich" wodach. Posunął się nawet do tego, że nie podpisał porozumienia z okręgami, które miały porozumienie z Lesznem. Tak też zrobił okręg Zielona Góra i Kalisz. Uważam, że Ci którzy cieszą się z ewentualnego połączenia Leszna z Zieloną Góra jak i Ci którzy tego nie chcą niech się nie martwią na zapas. Byłaby to ucieczka wędkarzy leszczyńskich od pełnej odpłatności czego nie chce Poznań. W razie takiego połączenia nie będzie porozumienia Zielonej Góry z Poznaniem czego Ci pierwsi nie chcą /dowodem tego jest brak porozumienia w tym roku/.
Cytować
 
 
#19 2014-09-27 15:01
ale wy nie wiecie ze zielonka nalezy do porozumienia dolnoslaskiego i ma dostep do wod legnicy i wroclawia czli odra barycz stawy zalewy itp..
Cytować
 
 
#20 2014-09-27 21:04
W naszym kraju będą dopiero ryby, gdy zlikwiduje się ten komunistyczny twór jakim jest PZW.
Cytować
 
 
#21 2014-09-28 06:15
zielonka jest w porozumieniu dolnośląskim wiec będąc w zielonce masz tez Wrocław i legnice czyli odrę Barycz zalewy stawy.
Cytować
 
 
#22 2014-09-29 16:24
Lecz porozumienie to tylko część tego co jest. Zastanówcie się nad przyłączeniem do Wrocławia, to jest już dużo! Macie tak naprawdę wszystko - cała Odra, Barycz, jak również Mietków i inne drobne wody. Warto nad tym popracować a koło Leszno w tym układzie było by bardzo dużym Kołem z wpływami za 2 lata - bardzo sporymi!
Cytować
 
 
#23 2014-09-30 08:19
Może i te zame wody zielonika i Legnica ale prawo głosu w Legnicy po połowie bo jest podobnej wielkości natomiast w zielonce jakieś 20% o 80%.
Cytować
 
 
#24 2014-10-06 11:23
Nie dawno w Zielonej była poważna afera o zdefrałdowanie pieniędzy PZW. A teraz aferaz z biednym chce się połączyć ??
Cytować
 
 
#25 2014-10-12 17:38
a jednak nie ma filii
Cytować
 

Dodaj komentarz

reklama
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.

Kod antysapmowy
Odśwież

reklama
puppies-marine